Cursor By BP-Grafix.net
Jezzerbelle's Miracle Blog
bantal^ijo: JUJUR...... SEJAUH MANAKAH KEJUJURAN ITU...

bantal^ijo

Sunday, December 04, 2005

JUJUR...... SEJAUH MANAKAH KEJUJURAN ITU...

Duhai kekasih pujaan hatiku Dapatkah kau memberiku satu arti Sedikit rasa yang bisa ku mengerti Bukan sumpah atau janji
Buktikanlah bila kau ada cinta Setulus hatimu bisa menerima sebatas kejujuran yang kau miliki Bukan sekadar bersama
Bencilah padaku bila kau tak lagik cinta Tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama Jauhi diriku lupakan lah aku whoaaaaa aaaaaaa Bencilah padaku bila kau tak lagik suka Tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama Jauhi diriku lupakan lah aku selamanya.......
Buktikanlah bila kau ada cinta Setulus hatimu bisa menerima Sebatas kejujuran yg kau miliki Bukan sekadar bersama
Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta Tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama Jauhi diriku lupakanlah aku whoooaaaaaaaa woooooaaaa Bencilah padaku bila kau tak lagik suka Tinggalkan aku bila tak mungkin bersama Jauhi diriku lupakanlah aku selamanya.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home