Cursor By BP-Grafix.net
Jezzerbelle's Miracle Blog
bantal^ijo: Persiapan utk Hari Lebaran.... pun bermula.....

bantal^ijo

Friday, October 28, 2005

Persiapan utk Hari Lebaran.... pun bermula.....

Wow!!!! Lama x wat posting nih... sibuk sebenarnya.... bermula dari mengecat rumah, repair bumbung yg dah leaking, segala2nya hendak diperbaiki... x sempat pulak nak posting di blog aku ini... he he he... Hari Raya pun dah semakin dekat... seperti biaslah aku tetap mengadakan persiapan untuk menyambut Hari Raya.. tetapi suasananya tidak seperti tahun2 yg sudah... tidak dapat bersalam dan mencium tangan kedua ibu bapaku... Ibu baru sahaja meninggal dunia.. kehilangannya masih lagi terasa.. hibanya tetap ada... even mendengar lagu raya pun aku merasa sebak dan pilu.. sedih amat akan kehilangan nye... Persiapan hanya aku lakukan kepada suami dan anak2 aku... Baju melayu suami dan anak2 telah ku tempah... begitu juga kueh mueh....cuma aku sahaja belum membeli baju untuk hari raya.. mungkin hari ini atau esok.. sekadar sehelai baju kurung sudah mamadai untuk diri ku... Smlm aku bersama Jaja, Rynee, Leez dan Tni berbuka puasa di Chillies di One Utama.hmm sedap makannanya.. Mushroom Jack n Grilled chicken salad..... tujuan nye nak mencari baju kurung untuk Hari Raya.. ade yg cantik2... sempat jgak membeli 2 pasang baju batik... tetapi bukan baju kurung... he he he.. mungkin ptg nanti aku akan ke Subang Parade bersama suami untuk mencari sehelai dua baju kurung... *si ATM bergerak ni..* ha ha ha... senang bawa ATM bergerak ni.. untuk kemudahan setiap masa... he he he.. Laman di depan rumah masih blum terusik.. he he he.. konon2nya nak mereka cipta sendiri... tp lately nih hujan turun setiap ptg.. so tergendala la lagik garden aku tu... nampak gayanya lepas raya pun x siap jgak...hu hu hu .... apa2 pun dgn semangat yg ade ini aku akan tetap siapkan... walaupun mcm sebelumnya .... he he he..woiiii.... ade org dtg... sambung esok ye.... chow dulu... he he he

0 Comments:

Post a Comment

<< Home