Cursor By BP-Grafix.net
Jezzerbelle's Miracle Blog
bantal^ijo: Malas weiiiiiiiii.....

bantal^ijo

Thursday, July 06, 2006

Malas weiiiiiiiii.....

Wow........ Huh... lamanya x update blog... actually bukan nya sibuk sangat.. tapi tau la lately ni memang malas sikit nak update blog yg tak seberapa nih.. he he he.. walaupun hari hari dok mengadap pc...Nothing much actually... cam biasalah routine seharian pun dah membuat aku cukup bz.. so seperti biasa la hari-hari itu dilalui ... Sana sini orang sibuk mengatakan Bahana Akademi Fantasia.. gosip2 celebrity dan yg paling hangat sekarang ini ialah WOrld Cup... Yahoooooo!!! France ke Final...he he he feveret tu... selain France aku minat Spain....Walaupun x se gila peminat2 bola sepak nih.. tp aku tetap penatlah ..bukan sebab tgk world cup match tp sibuk tiap2 malam membuat cucur udang ... he he.. anak dan suami bersengkang mata menonton world cup.. so cucur udang ku laris di makan.. ha ha ha...but thats world cup yg dah sampai ke endingnya next week...lepas tu legaaaaaa.... he he he Bowling seasons cuma akan bermula next two weeks ..so aku dapatlah berehat di rumah secukupnya.. kalau tidak 2 kali seminggu aku di bowling alley bermain untuk liga.. he he he.. liga haram pun ade.. he he he.. Ada lagu baru di Blog Ijo... enjoy k!!!!!! Boi boi boi.....................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home